Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani

Vse informacije in določbe, objavljene na tej spletni strani, določajo pogoje poslovanja in nakupa izdelkov, ki jih na spletni strani www.harmonijatelesa.si ponuja podjetje Harmonija, Andrejka Anderlič s.p., Kovinarska ulica 12, 3000 Celje, Slovenija. Prosimo vas, da pred nakupom oziroma registracijo v spletno trgovino pogoje natančno preberete, saj z uporabo spletne strani sprejemate in soglašate z objavljenimi pogoji poslovanja podjetja ter potrjujete, da ste z vsemi bili osebno seznanjeni. Podjetje Harmonija, Andrejka Anderlič s.p., si pridržuje pravico do sprememb pogojev na tej spletni strani.

 

Informacije

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotavljalo naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime, sedež, številka registra),
  • kontaktne podatke (elektronska pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek iz ponudbe na spletni strani je dostopen v razumljivem roku),
  • pogoji dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • cene (jasno in nedvoumno določene, razvidno prikazano, ali vsebujejo davke in stroške prevoza),
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (kakšen je strošek vračila izdelkov za kupca),
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Trudimo se, da so podatki in informacije na tej spletni strani točni in pravilni. Za morebitne napake se opravičujemo in vas posimo, da nam jih sporočite na elektonski naslov info@harmonijatelesa.si.

Cene

Cene v tej spletni trgovini so navedene v EUR. Ker nismo davčni zavezanec, cene ne vsebujejo DDV-ja.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Ko ponudnik potrdi naročilo, so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Podjetje se nenehno trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov na tej spletni strani, a kljub temu lahko pride do napak v dobavljivosti, pri lastnostih artikla in cenah. V takšnih primerih bo podjetje kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od nakupa oz. mu ponudilo rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Načini plačila

Podjetje na tej spletni strani omogoča naslednje načine plačila:

  • po povzetju – po potrditvi podjetje naročilo odpremi v treh delovnih dneh, naročene izdelke pa kupec plača ob prevzemu,
  • po predračunu – po potrditvi naročila naročnik s povzetkom nakupa prejme predračun, naročene izdelke pa podjetje odpremi po prejetju plačila predračuna,
  • s kreditno kartico ali PayPal-om.


Naročilo in odprema blaga

Kupoprodajna pogodba med to spletno trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec v spletni trgovini odda naročilo ter na svoj elektronski naslov prejme prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Naročilo je sprejeto v čakalno vrsto in od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Če ob oddaji naročila kupec ne prejme obvestila, je lahko prišlo do tehnične napake ali napačnega vnosa podatkov. Postopek lahko ponovite ali pa nas kontaktirate za pomoč.

Kot kupec velja oseba, katere podatki so navedeni in zavedeni v sistem spletne trgovine ob oddaji naročila.

Podjetje naročene izdelke odpremi v dogovorjenem roku. V primeru nepričakovanega podaljšanja roka dostave podjetje kupca obvesti po telefonu ali e-pošti.

V primeru pogostega neprevzemanja poslanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu).

Postopek naročila

  1. Dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico

Ko kupec v spletni trgovini najde ustrezen izdelek, ga v košarico doda s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Izdelki so razvrščeni po kategorijah, zato je možno tudi njihovo iskanje s pomočjo iskalnika. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na sliko. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem ali zaključite vaš nakup. Po končanem izboru izdelkov in pregledu nakupovalne košarice kupec nadaljuje k blagajni. Izdelkom je količino možno dodatno spreminjati tudi v nakupovalni košarici.

  1. Nakup

Za nadaljevanje nakupa mora kupec navesti pravilne kontaktne podatke ter določiti način dostave in plačila. Neregistrirani kupec mora pred prvim nakupom najprej izpolniti obrazec za registracijo in se registrirati.

  1. Zaključek nakupa

Preden zaključite nakup, še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov ustrezen. Poročilo o poslanem naročilu boste prejeli na vaš elektronski naslov.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja s primerjavo z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kupec mora za uveljavljanje stvarne napake obvestiti prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom v zakonsko določenem roku in mu hkrati omogočiti pregled artikla - z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla).

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Odstop kupca od pogodbe

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema izdelkov podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za to odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate, in če vam ne ustreza ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne ustreza zahtevam, napisanim na spletni strani izdelka. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake.

Odstop od pogodbe mora kupec pisno in s priloženim računom nakupa sporočiti na elektronski naslov podjetja: info@harmonijatelesa.si.

V primeru odstopa od pogodbe mora kupec naročene izdelke vrniti ali po pošti poslati na naslov: Harmonija, Andrejka Anderlič s.p., Kovinarska ulica 12, 3000 Celje. Izdelki morajo biti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupcu se za izdelke pri odstopu od pogodbe vrne vplačani znesek ali se mu v enaki protivrednosti pošljejo novi izdelki.

Pri odstopu od pogodbe za kupca nastane strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelke je potrebno vrniti podjetju najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, je hitro pokvarljiv ali mu je že potekel rok uporabe.

Pritožbe in spori

V primeru nestrinjanja z opravljeno storitvijo oz. morebitnimi drugimi očitanimi nepravilnosti imate možnost vložiti pisno pritožbo. Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko kupci pošljejo na elektronski naslov info@harmonijatelesa.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje mora v petih dneh potrditi, da je prejelo pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga ves čas obveščati o poteku postopka.

Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Podjetje si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v Celju.

Odveza odgovornosti

Ta spletna trgovina se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da podjetje ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo podjetje kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Informacije

Za morebitne dodatne informacije smo vam vedno na voljo na elektronskem naslovu info@harmonijatelesa.si, kjer vam bomo z veseljem pomagali odgovoriti na zastavljena vprašanja ter upoštevali vaše predloge in želje.

Končno določilo

Uporabnik z nakupom potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.harmonijatelesa.si in da se z njimi strinja. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za njihovo sporazumno reševanje. V kolikor medsebojnega sporazuma ni moč doseči, je pristojno sodišče v Celju. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu.

Pravno obvestilo

Ta spletna trgovina, vsi podatki, slike, grafični in video elementi na njej so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja Harmonija, Andrejka Anderlič s.p.

Znamka Harmonija in logotip sta v lasti podjetja Harmonija, Andrejka Anderlič s.p.

Bodite v stiku z nami